سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

درد من

من به درد چشم تو دچار شده ام

چشم تو دردش از بی من بودن بود

و من از بی تو بودن گریستم تا صبح


چه دلی دارد چشم

چه خون می بارد وقتی بخواهد که ببارد


نمیدانم خدایت میبخشد تورا


بگذار بگذرم

از تو

از خودم

از با تو بودن

از تو نفس کشیدن و به یاد تو زنده بودن


میخواهم بگذرم


ساده مثل همان واژه های تصمیمات کبری گونه تو

ساده مثل اشک ریختن های تو

ساده مثل ب پروا رها کردن من


میخواهم بگذرم

ولی اینبار

این من نیستم که ذله میشوم

خون میبارم


اینبار تو میمیری


*سیمین - فانی *


http://xs137.xs.to/xs137/09122/my_baby_up_and_left_me_by_cerizzz_1_486.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد