سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

...

کاش کسی حتی به تنهایی من سر بزند
یا که حتی نم نم به در خانه این دل وامانده من در بزند
ولی افسوس
او که نباشد
خانه ام سوت و کور است
بی صاحب و لب گور است


http://i20.tinypic.com/2hhm800.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید مطوری شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام خانم فانی عزیز

تنهایی هر چند سخت است ولی دریچه ای است برای بهتر فکر کردن به اینکه چرا انسان تنهاست وگاه تنهایی زیباست چرا که در ان انسان معرفت کسب می کند با دید حقایق در آرامش بهتر ومن امیدوارم تنهایی شما هر چه زودتر با کسب معرفتی بهتر تمام شود.

زن مستقل شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

به سراغ من اگر می آیید
نرم . آهسته بیاید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد