سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

............. کاش سفر نمی کردی

سفر، آغاز ویرانی من بود،دیدی تو

آغاز، لحظه پایانی من بود ،دیدی تو

من و تو دو خط ممتد بودیم

شکست، نقطه بحرانی من بود،دیدی تو

آیینه و آیینه برابر شده بودند

سکوت،واژه حیرانی من بود،دیدی تو

راز سر به مهرم را تو دانستی و بس

گریه،شرح پریشانی من بود،دیدی تو


شاعر ؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه روشن شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 06:01 ب.ظ http://sayehroshan.blogsky.com

سلام
این شعرهای قشنگ را خودتان سروده اید؟ خیلی دوستشان دارم تمام این صفحه را با لذت خواندم.

سایه روشن شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

چه کسی گفت سفر خوب است
که تو باور کردی؟

ناهید سعادتیان شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام سیمین جان .
این جا که می آیم دلم میخواهد سراپا قلم شوم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد