سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

بیا طلوع من باش

برای فصل ماندن  

 

گویا هنوز شکوفه نیستم  

 

برای با تو خواندن  

 

گویا هنوز پرنده نیستم  

 

نمی خواهم قفس بمانم  

 

نمی خواهم بی همنفس بمانم  

  

برای آغاز بهار چشم هایت  

 

بیا طلوع من باش  

 

بیا کاری بکن  

 

بیا نماز بی وضوی من باش

  

 

* سیمین *  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدحسین ملکیان چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.faraz64.blogfa.com

سلام بر پاشای عزیز
قدم بر چشم ما گذاشتید. خوشحال شدم که به وبلاگ من آمدید. چه اشکالی دارد که وبلاگ من از زاویه ی دید شما پنجره ای داشته باشد به روی دنیای ادب دوستان؟
پیوند بزنید. خوشحال میشوم.
دوستدارتان ف ر ا ز
درپناه محراب جانها

ناهید سعادتیان چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام .
عاشقان را هر روز طلوع دگری در راه است ...

زیبا بود سیمین جان ..

محمد نیک زاده چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

درود بر شما خانم سیمین پاشا
سپاسگذارم که به وبلاگ بنده سر زدید
وبلاگ زیبایی دارید و شعرتان هم زیبا است.
همواره پیروز باشید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام پرنده خوشنوای شعر
برای فصل ماندن

گویا هنوز شکوفه نیستم

برای با تو خواندن

گویا هنوز پرنده نیستم

باران شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 11:39 ب.ظ http://rain-girl71.blogfa.com/

سلام دوستی
چطوری خانمی؟
وبت فوق العاده س
من که لینکیدم
تورو نمیدونم....
تازشم بعضی از مطالبتو کپی کردم..
خب چیکار کنم؟
وبت قشنگه..
تو هم منو لینک میکنی؟
دوست شیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الفراررررررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد