سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

شعر من جان بدهد چه می شود ؟

 

     اگر تو در این عریانی نگاه بمیری           چه می شود ؟


          در این حسرت سورمه های بی پناه بمیری

              

                                                     چه می شود ؟

          خط عبور آن گذر    


             از حجم  بی پناه چشم من


سخت کلافه می کند

 

   آن بودن لخت و عور را


بهم می زند قانون آن


     زجر کشیدن های ناسور را ...


                      چــــــــه می کشند بهانه ها


              تلاطم ترانه ها


اگر تمام واژه های شعر من  

               جان بدهند         چه می شود ؟ 

  

 

*سیمین * 

 

           


روز تولدم ، دریایی بودم

متولد ماه آفتابم


ماه داغی خورشید


ماه طغیان نفس


ماه ادغام زمین با آسمان سپید 


و گاه پر هوس



متولد ماه خوش و بش های تن


با آبی آب های خزر .


من زاده سرزمین دریا هستم


و دیروز همان بودن امروزم


مادر تن به شن و ماسه ها داد


که من پا  کوبیدم


برای دیدن آن دریای سرد


حالا هستم


اما آبی دریا کو ؟


آسمان پر معنا کو ؟



* سیمین *