سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

فصل تازه من و تو

فصل تازه ایست از شروع من و تو

که باران صفایش میدهد

خورشید جلایش میدهد

فصل تازه ایست از هم نوازی های من وتو

که قاصدک ها

خبری خوش خواهند داشت

من این فصل را

آواز صدا شدن با تو را

دوست دارم

فصلی که سرد نیست

فصلی که داغ نیست

فصلی که پر پاییز و اشک نیست

من با تو جاری میشوم

در تو طلوع میکنم

در تو بلوغ می یابم

در تو دشت عشق را شخمی تازه میزنم

کوله بار دوره گردی رو

گوشه ای مینهم

در دل تو چرخ میزنم

شروع میشوم

با تو شب را تا سحر می پیمایم

در تو حضور عشق را می بینم


*سیمین - فانی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد