سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

مختصر حرفیست

چند سطری

یا که چند بیتی

یا که چند خطی

نمی دانم هرچه که دوست دارید بیندیشید که

من مختصر حرفی دارم با شما

 

زیر بیت هلهله حرفی از بودن بود

زیر ابیات سکوت حرفی از گفتن بود

اما از نظم نبودن ها کسی هیچ سرودی نسرود

 

شاید اندوه حضور ،فردا و پس فردا در خانه شما هم بیتوته کند

چند برگی کلام تازه آماده کنید

که اگر آمد به سراغتان، غافل از حالش نشوید

 

شاید هم روزی تکرار فجایع از خانه امان گذر کند

 

من نمیترسم از اینهمه واقعه تلخ که هر روز در خانه من لانه خواهد کرد

من میترسم از بی حرمتی که گاه از خشم درون سر میزند و به ناچار ناسزا گویم آنرا

 

خب مختصر حرفی بود گفتم

نه که اندیشه تو این باشد

حرف من این بود و بس

 

حرفا دارم ولی افسوس نم این چشم امان من بریدست 


http://media.farsnews.com/Media/8406/ImageReports/8406090194/5_8406090194_L600.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد