سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

چه بد است

من اگر بهانه واژه هایت باشم چه بد است  

من اگر هوای خواستنت باشم چه بد است  

 من اگر اوج رسیدنت به عشق باشم چه بد است  

 

تن تنهای مرا چه کسی بهانه باران میکند ؟ 

تن خواستنم را چه کسی شکوفه باران میکند ؟ 

اوج عشق مرا چه کسی ترانه باران میکند ؟ 

 

 

نم نمک عادت تو من میشوم  

نم نمک ساز شعرهایت من میشوم  

 نم نمک باران خیالت من میشوم  

 

 

اما کی میشود عادت من تو بشوی ؟ 

کی میشود ساز شعر هایم تو بشوی ؟ 

باران خیالم تو بشوی؟ 

 

روز و شب در پی من شبگردی ها میکنی  

لحظه لحظه به یاد من عاشقی ها میکنی  

در پس هم با عطر من دیوانگی هامیکنی  

 

چه کسی میاموزد مرا شبگردی کردن را ؟ 

چه کسی یاد خواهد داد به من عاشقی کردن را ؟؟ 

با عطر تنی دیوانگی کردن را ؟  

 

 

*سیمین -فانی*

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی جمعه 19 تیر 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام سیمین جون چی شده اژ میکنی خبرنمیدی سر نمیزنی

این شعرتم مثل همه شعرات عالیه راستی تو کتاب نزدی تا الان:؟

منم شاهزاده شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.zan30ghe.blogfa.com

سلام عزیزم
انشاءالله خدا همه زیبائیهای دنیا رو بهت ببخشه
عزیزم یه سری هم به وبلاگ من بزن و حتماً تو نظر سنجیش شرکت کن
عزیزم ازت میخوام من رو هم به لینکستانت اضافه کنی و من رو به دوستات هم معرفی کنی

برات آرزوی خوشبختی دارم عزیزم

مواظب خودت باش
shahzadeh27@yahoo.com
http://www.zan30ghe.blogfa.com

پسرک مرداب شنبه 20 تیر 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.2kolbe.blogfa.com

سلامی به گرمی نیلوفرعشقی که در دلت کاشته شده و درودی به قلم روانت که همچون پرنده ای محصور در فضای قلبی عاشق به این طرف و ان طرف افکاراتم میپیچد حرف از اطلسی های عشق زدی من هم میدانمت یعنی از جنس تو ام از جنس هدفت از جنس احساست و از جنس افکاراتم میدانی چه میگویم چون الان نوشته هایت را در قلبم با ضربان قلبم حس میکنم.شعر ونوشته های عاشقانه در بستر یک قلب زیبا و اسمونی شکل میگیره و من چون خودم هزاران بار در رویای یک قلب زیبا و اسمونی زندگی کردم میفهمم سعرهایت را و تمام نوشته هایت را ...ممنون از نوشته های زیبات خوشحال میشم با ذوق زیبا وهنریت مطالب وبلاگ من رو هم مطالعه کنی البته با قلبت نه با عقلت...موفق باشی من در ضمن وب شما رو توی شعر نو پیدا کردم .اگه خواستید به کلبه ی غمزده ی من هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد