سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

نگاه ابری تو

ولگردی های دوباره باد  

و هم آغوشی آن با برگ .

شب نوردیهای دوباره رویاهای شبانه من

و هم بازی شدن من با طلوع پروانه و نور .

آفتاب پشت نگاه ابری تو

بی رمق در خواب است

و من دربه در در پی نور

تا در آن پروانه را برقصانم،

ولی هیچ نمیدانستم

که نگاه تو بارانیست

نه نور دارد و نه پروانه احساس من زنده خواهد ماند



*سیمین- فانی *



نوشته شده در 1 شهریور 77



http://i26.tinypic.com/zn98om.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر. م یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 02:51 ب.ظ

آفرین بر شما بانو
سروده های قدیمیترتون هم زیبایی خاص خودشونو دارند
میتوان پختگی را در مصرع مصرع آن حس کرد
ولگردیهای دوباره باد یک مضمون عینی است و بکار بردنش زیبایی شعرتون رو دو چندان کرده است
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد