سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

امروز و فردای من و تو

در شطـّ خاطره ها

 رخت بی فرجامی شستیم و

در تشت آرزو ها

غبار شیشه دنیا زدودیم ،

اکنونمان را به یک فردا گرهی کور زدیم

شکاف گسترده خستگی های زمان را

با نسیمی به هم دوختیم .

رنگ یک گل را به لب پنجره ها نقش بستیم و

سر هر خانه سلامی بی وداع نوشتیم .

به قدم های خسته ای

در پس دیوار سجده کردیم ،

به گل شببوی حیاط

رنگ صبح را آموختیم .

در ته یک جیب تهی

نقش امید زدیم .

روی یک شاخه بی برگ زمستان ؛

رنگ شفافیت سبزه ای را بنشاندیم.

سنگ صبور درد دل چکاوک های بی آشیانه شدیم .

سرچمشه یک آغاز شدیم

نیلی نیلگون هفت رنگ را

دستبند آن کودک مفلوک نمودیم .

زیر پلهای شکسته راهها

عبور یک گل را هموار نمودیم و

بر سر باغ امکان

یک سبد ، باد بهاری نوشتیم .

دل ما ( من و تو )

نقش نگاهی بر سر دو دار قالی بست ،

ریسمان جفا را به ته کلبه متروک دهی بنهادیم .

من وتو

نفس یک ماندن را

به بارش باریدن باران آموختیم

به صداقت یک قناری

لب خشکیده پر عطر زلالی نهادیم .

من و تو

دیروز را به امروز کشاندیم و

فردا را به امروز



*سیمین – فانی *



نوشته شده در تاریخ  دی 1377

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

دل داده ام بر باد بر هر چه بادا باد

ارادتمند سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

اجتناب ناپذیره که تعدادی از دل نوشته های هر شاعری زیباتر از برخی دیگر حس می شوند, به نظرم این یکی از آنهاست..
11 ساله هم هست!

یاسی سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلااااااااااااااام عزیزم چرا دیگه به یاسی سرنمیزنی دلم برا نظرات تنگیده

بازم شعرای قشنگ قشنگ میبینم

راستی اپم به یاسی یه سری بزن

یاسی پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلاااااااااااااااام عزیزم ممنون که سرزدی ببخشید اگه میدونستم سرت شلوغه مزاحمت نمیشدم

دوست دارم

باااااااااااااااااااااای

یاسی جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام سیمین جون چطوری؟

اومدم بگم اپم دوست داشتی سربزن وخوشحالمون کن


فعلا بااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد