سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

..........

شعر هایم دلهره دارند امروز

نفس هایم سخت آشفته شده بودند

ناگزیر چند بیتی شعر نوش جان کردم

از زیر هر پل خاکی صداقت

چند باری گذر کردم


دیدگانم خاکیست

دست هایم شاکیست

دلم هم بی دلیل قاطیست


من نمیدانم چرا

در مرز من و بودن او


یک دنیا تصویر و نقاشیست

یک روز آبرنگ و رنگ روغن میکشد

یک روز تمام نقاشی هایش آبکیست


این دلم هم بد ادایی می کند

بوم نقاشیم را حنایی می کند


من از ریتم این یی ها بیزارم

اصلا من از این شعر ها بیزارم





نظرات 2 + ارسال نظر
ارادتمند شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

خیلی خیلی زیبا هستند..

دوست شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام استاد
زیبا یی اشعارت را آنکه باید بفهمد خوب میفهمدش
قدرت فریادت،
قدرت سکوتت
و قدرت بیانت
تحسین بر انگیز است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد