سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

ببخشید مرا

از تو که می آیی و میخوانی


از تو که دلنوشته هایم را


مهمان چشم هایت میکنی


عذر خواهی میکنم


که آشفته حالیم


واژه واژه های شعر مرا نفرین زده کرده


و خسته میکند دل خواندنت را


سبز میشوم

دوباره آغاز میشوم


دوباره یک فصل جدید خواهم یافت

باور کن



امروز ببخش که تیره بودم



http://matin.m7.googlepages.com/ya-Raab.jpg



نظرات 5 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

سبز میشوم

دوباره آغاز میشوم




دوباره یک فصل جدید خواهم یافت

باور کن



امروز ببخش که تیره بودم
:x:x

ارادتمند پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

خیلی قشنگند. اگر این احساسات زیبا نفرین باشند, پس ای کاش نفرین بر همه ی ما..
هیچ وقت خسته کننده نیستند, حداقل از دید آدمهای خاکی تنها..
امید که همیشه سبز و روشن باشید

sheita پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://kimiajoon.blogsky.com

upam bia sari nazar bede komak mikham
hala bayad chi kar konam hala ke dg

نیما اسماعیل پور شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام خانم سیمین - فانی تا جایی که تونستم اشعار زیبای شما رو با دقت خوندم ببخشید اگه نظر نمیدم چو ن خودم رو در اون حد نمیبینم ولی شما توانایی این رو دارید خوشحال می شم اگه نوشته های منو نقد کنید.امیدوارم این رنجها حاصلی به همراه داشته باشد ما گنج نخواستیم.
نمی دانم چه سری بین هنرمندان حقیقی وجود دارد که هیچکدام به دنیا روی خوش نشان نمی دهند.
((لودویک بتهوون))

آهو سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام . از متن و محتوا و موسیقی انتخاب شده از سوی شما ، میتوان دریافت که دارای روحی لطیف و پاک و شاید آرامشی پس از طوفان دارید . از اینکه در جستجو و کنکاش امروزم با افکار و اشعار شما هم صحبت و هم قدم شدم خرسندم .در وصف پرنده ایی غزل خوان
امید دارم شعرم تو باشی
درخستگی چشم سویش تو باشی
تاکی بمانم تا به سحر بیدار
من بیدار خفته را هرگز ندانم
در دار فانی چیزی نیافتم
آن را که یافتم چون یادگاری بر باد دادم .
باز هم به گنجینه آرامش بخش شما سر خواهم زد . اگر دوست داشتید بابت زمان صرف شده ایی که از خواندن مطالب بالا به بنده دشنامی هدیه بدهید ، می توانید درهمین جایگاه به عنوان نظر به بنده عنایت بفرمائید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد