سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

جنگ با باد و باران

تو بردی و من باختم

                       تو رفتی و من ماندم


تو ساختی و من سوختم

                       تو گفتی و من خواندم


حالا دیگر با تو

ماندن و نماندم

رفتن و نرفتنم

گفتن و نگفتنم

                   

                    من اگر بودم

به رسم باران که کارش باریدن است


                     من اگر بودم

به رسم باد که کارش وزیدن است


باریدم و وزیدم


اگر تو چتر به دست گرفتی 

که باران را نبینی


اگر پشت پنجره ماندی

که با باد نستیزی


                              گناه من نیست

                                 باور کن


* سیمین *



http://i8.tinypic.com/54ofmo9.jpg


نظرات 3 + ارسال نظر
ر.امید پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام و ممنونم
باز هم زیبا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

کاش میدونستم این همه کلمه از کجا سر چشمه میگیره .
فوق العاده زیبا بود کیمیا
سبک نوشتاریت بی نظیره
بی نظیر
افتخار میکنم

منم دیگه! جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

خیلی زیبا بود گلم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد